Panasz, Kapcsolatfelvétel
Webáruházunk minden problémát, kérdést ezen az online felületen kezel.
Kérem az alábbi űrlap kitöltésével vagy emailben jelezze problémáját.
Itt találhatók a leggyakoribb problémák és megoldásaik:
Hibás, törött a termék amit kaptam, mi a teendő?
A hibás, törött terméket természetesen kicseréljük, de szükségünk van egy fotóra a termékről és a csomagolásról, illetve az alábbi űrlap kitöltésére.
Mégsem kérném a terméket amit rendeltem, visszakaphatom a pénzt?
Természetesen visszakaphatja a pénzt, ha jelzi felénk 14 napon belül hogy nem kéri a terméket. A rendelési emailhez volt csatolva az elállási nyilatkozat, annak segítségével a legegyszerűbb. Küldje vissza kérem az alábbi címre a tokot (legolcsóbb egy sima levélként): Lestár János, 3565, Tiszalúc, Ady Endre utca 2.
Írja a tok mellé a számlaszámot ahova visszautalhatjuk.
Ne felejtse el az elállási nyilatkozatot és a számlaszámot!
Nem azt kaptam amit rendeltem? Mi a teendő?
Először ellenőrizze vissza a rendelését, ha tényleg a webáruház küldött téves terméket, akkor jelezze az alábbi űrlapon! Az esetek 95%-ában rosszul lett leadva a rendelés, ha Ön is így járt, akkor a csere megoldás lesz Önnek az egyik megfelelő opció.
Üvegfóliával kapcsolatban itt tájékozódhat!
Cserét szeretnék, milyen lehetőség van rá?
Ha nincs baj a termékkel, vagy téves terméket rendelt, de másikat szeretne, arra van egy kényelmes megoldásunk. Ön visszacsomagolja a terméket, mi pedig küldünk egy futárt aki odaadja Önnek az új terméket, ennek díja 990 Ft.